Veelgestelde vragen

De klantenservice van HoezoGoedkoop helpt graag met uw vragen. Hier staan de meestgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Vragen


Indien een product tijdelijk niet leverbaar is of is uitverkocht, raden wij u aan onze website in de gaten te houden. Zodra de voorraad weer is aangevuld, kunt u het product weer bestellen. U kunt ook contact opnemen met onze Klantenservice (via het contactformulier). Wanneer u aangeeft om welk product het gaat, zullen wij onze uiterste best doen om het product weer op voorraad te krijgen of indien mogelijk zullen wij u een vergelijkbaar alternatief aanbieden. Het is (nog) niet mogelijk om een tijdelijk niet leverbaar of een uitverkocht product te reserveren.

Ja, een handtekening voor ontvangst is vereist. Dit om ervan verzekerd te zijn dat het pakket bij u is aangekomen. In sommige gevallen mag alleen de geadresseerde tekenen voor ontvangst.

Het zou kunnen dat de bevestiging en de factuur terecht is gekomen tussen uw ongewenste e-mails. Is dit niet het geval, verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met de Klantenservice.

Nee, het retour zenden van uw bestelling is alleen mogelijk via een PostNL servicepunt.

Wanneer u uw bestelling juist heeft geretourneerd en de producten niet zijn uitgesloten van het herroepingsrecht, ontvangt u uw aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug. Wij streven ernaar om het aankoopbedrag in ieder geval binnen veertien dagen na ontvangst van het retourpakket te crediteren. Het aankoopbedrag wordt op het bankrekeningnummer overgemaakt waarmee de betaling is verricht.

Ja, dat kan. Hiervoor heeft u veertien kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling de tijd, tenzij de door u bestelde producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Wij verwijzen u graag naar ons retourbeleid, welk beleid u kunt vinden op onze pagina “retourneren”.

Zodra uw bestelling is verzonden, kan uw bestelling niet meer worden geannuleerd. Mocht u uw bestelling onverhoopt willen annuleren, verzoeken wij u vriendelijk onverwijld contact op te nemen met onze Klantenservice, zodat de status van uw bestelling kan worden opgevraagd en indien mogelijk kan worden geannuleerd.

Nee, dit is (nog) niet mogelijk. Voor de betalingsmogelijkheden verwijzen wij u graag naar onze pagina “Betalen”.

Ja hoor, dat is geen probleem. Indien u een Belgische betaalpas en bankrekening heeft, kunt u gebruik maken van Belfius Direct Net en Mister Cash. Bij deze betaalmethoden kunt u tijdens het bestelproces direct de betaling afhandelen met uw eigen bank.

 

 

U kunt uw bestelling(en) betalen via iDEAL, Paypal of door middel van gebruik van uw Creditcard. Voor meer informatie over deze betalingsmogelijkheden verwijzen wij u graag naar de pagina “Betalen”.

Ja, alle facturen worden enkel digitaal (per e-mail) aan u toegestuurd.

Nee, dit is (nog) niet mogelijk.

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u de optie aanvinken om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan uw huisadres. Wanneer u van deze mogelijkheid gebruik wenst te maken, dient u het bezorgadres in te voeren. Voor het factuuradres kunt u overigens wel uw huisadres aanhouden.

De prijzen die bij de producten worden vermeld, zijn inclusief BTW.

Nee, er geldt geen minimum orderbedrag voor bestellingen bij HZGK.

Wij streven ernaar uw bestelling binnen 24 tot 48 uur bij u te leveren. Als u na 48 uur nog niets heeft ontvangen, verzoeken wij u vriendelijk contact met ons op te nemen.

Ja, na uw bestelling ontvangt u per e-mail een bevestiging van uw bestelling.