Bestellen & levering

Vragen over de bestelling & levering? Deze kunnen hier opgehelderd worden. Alle informatie van bestellen en het leveren kunt u op deze pagina vinden.

Het bestelproces


Artikel(en) in winkelwagentje leggen
Heeft u het product gevonden dat u zocht? Plaats dit dan in het winkelwagentje. Wilt u verder rondkijken? Geen probleem! Het artikel blijft gewoon in uw winkelwagentje bewaard. Wilt u meteen bestellen of bestellen zodra u alle aankopen in het winkelwagentje heeft geplaatst, klik dan op “Doorgaan naar afrekenen”.
Log, indien nodig, in op je account. Als je er nog geen hebt, kun je er tijdens de bestelling een aanmaken of maak er nu een aan via deze link.
Bestelling controleren
Nadat u op afrekenen heeft geklikt, dient u de bestelling te controleren en de verzending van uw bestelling te regelen. Geef aan waar we uw bestelling moeten bezorgen. Indien u uw bestelling op een ander adres wenst te laten bezorgen dan uw huisadres, kunt een ander bezorgadres ingeven. U doet dit door op het vierkantje achter “Verzenden naar een ander adres” te klikken. Tot slot kiest u de betaalwijze van uw bestelling. U kunt betalen met iDEAL, Creditcard en diverse andere methoden. Meer informatie? Zie betalen.
Afleveren
Wanneer uw bestelling succesvol is doorgevoerd en volledig is betaald, zullen wij overgaan tot het verzenden van uw bestelling. Deze zal correct worden ingepakt en vervolgens via de post worden verzonden. De gemiddelde tijd die benodigd zal zijn voor uw bestelling om te arriveren ligt tussen de 24 en 48 uur. Wanneer u na 48 uur nog niets heeft ontvangen, raden wij u aan om contact met ons op te nemen om de Track & Trace code te krijgen. U kunt uw status van verzending van uw bestelling ook controleren via mijn account.